Sinun tilauksesi

Mikä on tilaukseni status?

Sinulle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Paketin seurantanumero näkyy tilausvahvistuksessasi. Voit myös luoda profiilin seuraavan linkin kautta, jotta voit seurata kaikkia tilauksiasi. Lähetämme myös sähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty.

En ole saanut tilausvahvistusta

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua siitä, että se on päätynyt roskapostikansioosi. Jos löydät sähköpostin sieltä, voit merkitä sen "ei-roskapostiksi". Tämä tarkoittaa sitä, että sähköpostit meiltä saapuvat jatkossa suoraan postilaatikkoosi.

Jos et vieläkään ole saanut tilausvahvistusta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, joka tarkistaa tietosi.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?

Valitettavasti tilauksen hyväksymisen jälkeen et voi tehdä lisäyksiä. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole mahdollisuutta lisätä tuotteita ja siten korottaa maksua varten hyväksymääsi summaa. Siksi sinun on tehtävä uusi tilaus.

Voinko peruuttaa tilaukseni sen jälkeen, kun se on postitettu?

Saatat katua ostostasi. Riippuen siitä, kuinka pitkälle olemme edenneet tilauksen käsittelyssä, voimme jokoA:Vahvistaa peruutuksen ilman lisätoimia.B:Katso, mistä löydät palautuslomakkeemme.

Peruutus & Palautus

Haluan palauttaa tilaukseni. Miten toimin?

Sinulla on 60 päivän peruutusoikeus ostaessasi meiltä XXX. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin vastaanotit tuotteen. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi sinun on täytettävä online-palautuslomake, jonka löydät täältä.

Tuote on otettu käyttöön, mutta haluat lähettää sen takaisin

Sinun tulee lähettää tilauksesi takaisin meille ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa ostoksesi. Jos tuotteen katsotaan arvoltaan alentuneen, voit saada takaisin vain osan ostosummasta. Hyvitettävä summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta. Palautettaessa käytettyjä tavaroita Witt Hvidevarer A/S pidättää oikeuden vaatia korvausta, jonka Witt Hvidevarer A/S määrittää jälleenmyyntiarvon perusteella. Käytetyn tuotteen korvaus voi olla 0-99 % tuotteen alkuperäisestä myyntihinnasta. Lue lisää peruutus- ja palautusehdoista täältä. Tai täytä palautuslomake täällä.

Onko palautus ilmaista?

Valitettavasti emme voi tarjota ilmaisia ​​palautuksia, koska haluamme säilyttää kilpailukykyisen markkinahinnan kaikille asiakkaille. Jos päätät käyttää peruutusoikeutta, sinun tulee maksaa postikulut itse lähettääksesi tuotteen takaisin. . Voit käyttää peruutusoikeuttasi täällä.

Voinko peruuttaa ostoksen kieltäytymällä vastaanottamasta pakettia?

Et voi kieltäytyä vastaanottamasta tilausta ja/tai jättämättä pakettia noutamatta ilmoittamatta siitä meille samalla selkeästi. Tästä aiheutuu toimituskuluja vastaava käsittelymaksu. Lue lisää täältä.

Voinko saada hyvityksen toiselle maksukortille?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytit ostaessasi.

Milloin saan rahani takaisin, kun olet vastaanottanut paketin?

Käsittelyaika on n. 14 päivää, mutta voi kestää jopa 2 viikkoa siitä, kun saamme tuotteen, kunnes summa näkyy jälleen tililläsi.

Toimitus

Mikä on tilaukseni toimitusaika?

Arvioitu toimitusaika on 4-8 arkipäivää tilauksesta.

Paljonko toimitus maksaa?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen 69 € yli :n ostoksille GLS-pakettimyymälään tai yrityksen osoitteeseen.

Alle 69 €:n tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka on 15–25 € (sis. ALV) valitusta toimitustavasta riippuen. Yksityinen 0-20 kiloa (19 €), Yksityinen 21-30 kiloa (25 €), Yritys 0-20 kiloa (15 €) ja Yritys 21-30 kiloa (25 €).. GLS:ää käytetään ensisijaisena toimittajana. Lue lisää toimituksestamme täältä.

Voinko saada tilaukseni toimitettua nopeammin?

Meillä ei ole mahdollisuutta muuttaa toimitusaikaa.

Pakettiani ei ole vielä luovutettu GLS:lle

Paketit toimitetaan GLS:lle joka arkipäivä iltapäivällä. Jos teet tilauksen viikonloppuna, GLS vastaanottaa paketin vasta maanantai-iltapäivällä.

Paketistani puuttuu lähetystodistus

Tarkista tilausvahvistus. Jos sinulta puuttuu jotain tai olet saanut jotain väärin, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Olen vastaanottanut vääriä tuotteita

Olemme todella pahoillamme. Menethän verkkosivuillemme, täytät palautuslomakkeen ja lähetät tuotteet takaisin meille. Sen jälkeen lähetämme sinulle tilaamasi tuotteet.

Olen saanut tilauksen, jonka pakkaus on vaurioitunut

Jos saat tilauksen, jonka pakkaus on vaurioitunut, on tärkeää dokumentoida se kuvina. Voit ottaa valokuvan pakkauksesta ja pakkauksen etiketistä. Monissa tapauksissa itse tuote ei kuitenkaan ole vaurioitunut, koska pakkauksen tarkoitus on suojata tilaustasi. Jos tuote on vaurioitunut, lähetäthän sähköpostia osoitteeseen info@irobot.fi välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Sähköpostissa tulee olla kuvat pakkauksesta (sisä- ja ulkopuolelta), tuotteen vaurioista ja pakkauksessa oleva pakkaustarra.

Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

iRobot.fi toimitamme vain tanskalaisiin osoitteisiin, eikä meillä ole mahdollisuutta lähettää ulkomaille. On kuitenkin mahdollista tilata ruotsin-, norjan- tai suomenkielisiltä sivuiltamme toimitettaviksi näihin maihin. Huomaa kuitenkin, että hinnat voivat olla erilaisia, koska hinnat ovat voimassa vain yksittäisessä maassa.

Tilaus

Voinko tilata puhelimitse tai sähköpostitse?

Kaikki tilaukset on lähetettävä nettisivumme kautta – ts. et voi tehdä tilaustasi puhelimitse. Jos tarvitset opastusta tuotteen valinnassa, autamme mielellämme.

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Voit maksaa maksukortilla (Dankort, Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay, MobilePay ja Klarna).

Katso Klarnan käyttöehdot jaKlarnan henkilötietopolitiikkak.

Saan virheen yrittäessäni tilata

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme infosähköpostilla tai puhelimitse.

tlf. +45 88 44 45 11

Maksukorttini hylättiin

Tarkista korttisi tiedot tai yritä uudelleen toisella kortilla. Hylkääminen voi johtua myös siitä, että kortilla ei ole katetta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Reklamaatiot & Asiakaspalvelu

Miten teen reklamaation?

Jos tuotteesi on mennyt rikki takuuaikana, täytä palvelulomake tästä.

Olen vastaanottanut tuotteen, joka ei toimi. Miten toimin?

Täytä palvelulomakkeemme tästä.

Tuote on mennyt rikki kuljetuksen aikana

Jos olet saanut vaurioituneen tuotteen, sinun tulee täyttää palvelulomake. Tuote on tämän jälkeen palautettava meille ennakkoon maksetulla palautuslipulla, jonka lähetämme sinulle, ja lähetämme sinulle samalla uuden tuotteen.

Tuotteet

Mikä tuote minun pitäisi valita?

Olemme tehneet sinulle oppaan, jonka löydät täältä. Jos tarvitset vielä opastusta, voit ottaa meihin yhteyttä täältä.

Voinko ostaa varaosia?

Kyllä, voit tehdä sen. Löydät valikoiman eniten käytetyistä varaosista verkosta kohdasta lisävarusteet. Jos et löydä tarvitsemaasi, otathan rohkeasti yhteyttä tästä.

Mistä löydän käyttöohjeen?

Kun ostat tuotteen, sen mukana tulee käyttöohje. Jos se katoaa, löydät sen verkosta Lataukset-välilehden tuotetiedoista.